GOD MORGEN

God morgen! I dag har jeg tatt langhelg, noe jeg skal nyte til det fulle. Dagen startet like greit med en god frokost bestående av varme baguetter og egg. Kan nesten ikke huske sist jeg satt meg ned med en godt gjennomført frokost og bare kose meg med maten. Normalt er det kanskje to skiver i hånda, en kjapp episode av Hotel Cæsar på Sumo og haste videre til enten jobb eller andre ærender. Men ikke i dag. I dag ville jeg kjenne på det å faktisk ta livet med ro. Ha fri! Ha helt fri. Til og med Andreas tok seg tid til frokost i dag! Det kan man ikke skryte av hver dag for å si det sånn.

I dag er planen hovedsakelig å slappe av. Jeg skal rydde litt inne på barnerommet og klærne på soverommet, men jeg tar det heeelt piano og stresser ikke med en ting. I ettermiddag kommer det en hovslager og skal trimme høvene på hestene. Ellers står det lite og ingenting på planen denne helgen! Ha en fin fredag folkens

HVA SKAL DU GJØRE I HELGEN?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg