FRISKT PUST TIL BADEROMMET

Heisann alla i hopa! Denne uken kommer til å gå i ett kjør, i hvertfall føler jeg på det nå. Jeg har mange vakter på jobb denne uken, og innimellom her skal jeg rydde hus og ta vare på hester og hund. Og ikke minst ta vare på meg selv. Jeg skal jobbe ettermiddag på 17.mai, så det blir ingen feiring på meg i år. Ikke kommer jeg oppi bunaden, og har heller ingen unger i familie som er å se på i barnetogene rundt omkring. Så det blir en helt vanlig dag for min del. Litt vemodig er det jo, men slik er det av og til. Neste år blir jo noe helt annet!

Før jobb i dag fikk jeg tid til å sette på noen maskiner med klesvask, samt vasket hele badet fra tak til gulv. Vi har ikke det største badet, så det skal ikke mange klær til før det blir overfylt her. Så å rydde det plettfritt er som å få ett helt friskt pust inn i rommet! Snart må vi ha inn stellebord i tillegg, så vi kan få litt utfordringer i forhold til plass. Jeg kunne virkelig tenkt meg ett litt større bad, men bortsett fra det er jeg veldig fornøyd med hvordan vi pusset opp badet! Pyntet med nye grønne planter, som selvfølgelig er ekte. Rosene er fra ebay, som er blitt lagt der kun for bildene sin del. Baderomsinnredningen er fra Ikea. De fine mintfargede håndklærne og vaskeklutene er fra Sparkjøp. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg