FØRJULSSTEMNING

Noen ganger må man bare ta seg tid til å unne seg litt hverdagsluksus. Som foreldre er det fort gjort å glemme seg selv, alt handler jo om å tilrettelegge livet etter barnets behov. Da kan det være greit å finne glede i de små tingene man kan gjøre i hverdagen. Som for eksempel stelle i stand til en bedre middag.

Samboeren hadde så lyst på pinnekjøtt i går, så vi slo like greit til med en deilig “førjuls-middag” i dag! Deilig pinnekjøtt fra Toma og rød julebrus. Det manglet bare julekakene og musikken i bakgrunnen så var julestemningen på topp! Bare tanken på at vi skulle ha pinnekjøtt i dag fikk meg til å kjøpe både roser til å pynte med og tenne lys, virkelig gjøre i stand til en koselig middag. Nå skal jeg sette meg ned og se på Truls a´la Helstrøm og kose meg med dessert, en sjokolademousse pyntet med kindersjokolade og stratos. En perfekt lille lørdag spør du meg! Vi vet å kose oss i dette huset, det er ingen hemmelighet!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg