ETT KUPP!

Jeg følte jeg gjorde ett skikkelig kupp her om dagen. Jeg kikket litt på facebook gjennom til-salgs-gruppene, og kom over ett hjørnebord i akkurat den stilen jeg elsker. Det viste seg å være ett York hjørnebord, som de har solgt tidligere på Bohus. Jeg har lenge ønsket meg York stuebord og diverse møbler i den serien, men det har vært i det dyreste laget så jeg har ventet litt i håp om at det kom på tilbud. Eller at noen skulle selge sitt til en fin pris. Så jeg klarte ikke la være da dette lille bordet ble lagt ut for salg til kun kr.200,-! Når man smiler fra øre til øre etter ett kjøp, ja da har man gjort ett kupp! 

Jeg er egentlig litt skeptisk til å kjøpe brukte ting kun ved å se på bilder, for jeg har brent meg på slikt før. Dette var heldigvis akkurat som på bildet, og jeg er så fornøyd med hvordan det liksom løftet hele stua ved å bare bytte ut det kjipe ikeabordet med dette. Nå mangler jeg bare York stuebordet så er alt komplett! 

SMÅ GLEDER, IKKE SANT

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg