ENDELIG UNDER 80!

Endelig! Endelig har jeg nådd ett stort mål. Jeg er kommet under 80-tallet på vekta, og det føles helt sykt godt. Det har vært ett mål for meg i lang lang tid. Jeg kan ikke huske sist jeg var under 84 kg, så å være på 70-tallet nå føles utrolig digg! Det skal sies at jeg har vært ganske flink i det siste også, vært veldig motivert og noe streng med meg selv. Jeg hadde jo ett mål om å gå ned 2 kg frem til vi skal i bryllup, som er 20 juni. Det skrev jeg i ett innlegg 23 mai. Det målet har jeg nå klart, og det er fortsatt to uker til bryllupet. Jeg tror jammen jeg skal satse på 2 kg til gitt!

Jeg har vært veldig flink til å være i aktivitet. I tillegg til å gå mye tur har jeg også begynt å sykle. Samme runden hver gang, og for hver gang prøver jeg å få bedre tid enn forrige gang. I dag gikk jeg til Bårdshaugvatnet, som var den siste turen jeg hadde igjen i Haugesund kommune. Det vil si at jeg er ferdig med alle TellTur-målene i Haugesund, og har bikket over 50 turer! Det er så gøy, jeg er super motivert til å klare å gå alle 146 turmålene innen høsten er på hell. Og dette hjelper jo også godt på det å komme meg i form og bli kvitt noen kilo!

Fra og med i morgen skal jeg prøve ut noe nytt. Jeg har funnet ett styrkeprogram som jeg skal gjøre hver dag i 14 dager. I morgen tar jeg “Før”-bilder og etter 14 dager skal jeg sammenligne dem. Jeg er faktisk utrolig spent og super gira på å komme i gang! Jeg er så utrolig motivert for tiden at jeg bare… JOHOO! Og det er nok garantert på grunn av at jeg begynner å se resultater fra alt arbeidet jeg har gjort. Nå gleder jeg meg bare til fortsettelsen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg