EN LITEN HVIL

Omg, nå er jeg så spent! Kinobilletter til Løvenes Konge er kjøpt og klokken 20:45 i kveld skjer det! Jeg har seriøst telt ned dagene til denne filmen og det gledes stort. Som en sann Disney-fan har jeg altså så høye forventninger til denne filmen at jeg er redd for å bli skuffet. Men uansett hvor bra eller dårlig den er så vil originalen for alltid være min Disney favoritt ♥

Akkurat nå ligger jeg og hviler litt på sofaen før jeg skal stelle meg og dra avgårde på kino. Der skal jeg også møte bestevenninnen min Lisa som jeg ikke har sett på flere uker. Jeg har vært på farten i hele dag, så kjenner jeg er ganske sliten. En liten hvil er absolutt ikke feil! Før hadde det aldri falt meg inn å hvile meg på dagen, så jeg merker godt at graviditeten har gjort noe med både kropp og sjel. I dag har jeg blant annet vært støttekontakt, og vi har vandret rundt på shopping i flere timer. I tillegg kom det en kjekk pakke i posten, så snart skal dere få se hvordan barnerommet ser ut. Nå er nemlig det meste på plass, hint hint! Jeg var forberedt på at pakken skulle komme først etter 6 uker slik det stod på nettsiden. Men det tok bare rett over 1 ukes tid, så det var en kjekk overraskelse å våkne til. 

SKAL DU SE LØVENES KONGE PÅ KINO? ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg