DIY KRYDDERKRUKKER

Jeg var begynt å bli så lei av den rotete hylla vi har på kjøkkenet. I denne oppbevarer vi alt vi har av krydder, og litt diverse rot. Jeg tenkte lenge på hva jeg kunne gjøre for at det skulle se litt penere ut og mindre rotete. Trengte ikke tenke mer avansert enn “Ikea”. På Ikea har de sånne små krukker som er perfekte til å oppbevare smått i. Som for eks. krydder! Svigerforeldrene mine skulle tilfeldigvis til Ikea i forrige uke, så da kunne de ta med det jeg trengte i samme slengen. 

For å gi en mer personlig “touch” prøvde jeg å være litt kreativ med merkelappene. Litt bølgepapp, hyssing og limpistol gjorde susen! Ikke var det dyrt, og ikke var det vanskelig. Og det tok heller ikke lang tid. Og så mye penere det ble i hylla mi da!

HVA SYNES DERE OM LØSNINGEN MIN? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg