DETTE FIKK JEG TIL JUL

Jeg har hatt en helt grei jul, med tanke på situasjonen til familien vår. Jeg er stort sett veldig glad i julen, og har julestemning både lenge før og lenge etter folk flest. Men denne gangen falt julestemningen for hver dag julaften nærmet seg. I dag er jeg glad for at julen er over, og julepynten er allerede ryddet vekk. Treet ble ikke ryddet vekk før i dag da. Skulle egentlig tatt det for lenge siden, men jeg har bare ikke orket å styre med det før nå. 

Det eneste som står igjen fra julen hos oss nå er alle julegavene vi fikk! Dem har vi ikke rukket å legge på plass enda. Jeg fikk så masse fint til jul! Rosendahl, kamerastativ, slalomhjelm, pynteting, sengeteppe, veske, lommebok, hudpleieprodukter, kokebøker, skåler og telysholder, morgenkåpe, pysjbukse, konfekt, sokker og penger/gavekort. Jeg synes det er kjekt å få gaver, såklart. Men en ting jeg synes er enda kjekkere er faktisk det å gi! Å sitte og se på når noen pakker opp gave fra meg/oss og se reaksjonen deres er det aller kjekkeste synes jeg.

Her er alt det jeg fikk til jul! Eller vi fikk til jul, mye av dette er ting vi har fått som par. Noe av det er også ting som jeg fikk til bursdagen min. Siden jeg har bursdag 21.desember var det like greit å legge disse ved også. Den røde tursekken og Rituals hudpleieprodukter er blant annet bursdagsgaver. Gleder meg til å få ting helt på plass og få tatt i bruk alt vi har fått! Såå masse fint, vi er så heldige!

Om dere lurer på hva jeg gav bort i gaver i jula så fikk mamma blant annet gavekort på tattovering samt noen forslag til tattoo som jeg hadde tegnet. Pappa fikk biffbestikk i Hardanger til å ha i den nye bobilen. Broren min og samboeren hans fikk også biffbestikk og noe annet greier til kjøkkenet. Andreas fikk blant annet en knall oransje skibukse (som var dødskul, jeg ville ha den selv men den fantes kun i herremodell), skisokker, dansesko/pensko og gavekort på swingkurs! Så nå skal vi begge begynne på dansekurs, tro det eller ei! Mange ble sjokkerte da jeg fortalte at samboeren min skulle få gavekort på swingkurs. Men når vi to er på konserter, er det faktisk han som er fremme ved scenen og svinger seg til musikken imens jeg sitter ved bordet og ja, passer på. Han synes det er kjempekjekt å danse, så jeg tenkte hvorfor ikke. 

Vi merker ganske godt at vi er en skifamilie! Både pappa, Andreas og Vebjørn fikk skisokker. Andreas fikk skibukse i tillegg, og jeg fikk slalomhjelm. I fjor fikk jeg nye slalomski av Andreas og Andreas fikk nye slalomsko av meg. Så, ja. Vi er veldig glade i vinteren kan man si! Nå er det heller ikke lenge til vi reiser til Pyreneene for å nettopp nyte vinteren på ski, hele dagene! 

Nå har jeg også fått mange nye hudprodukter, lotion, gel og parfymer. Ett av mine nyttårsforsett skal faktisk være å bli flinkere til å bruke hudprodukter. Jeg har skapet fylt på badet av alt slags, og jeg er 100% sikker på at om jeg begynner allerede i dag å bruke dem hver eneste dag så vil det fortsatt være mer igjen i løpet av dette året. 

Fikk du mye fint til jul? Noe du ønsket deg? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg