DETTE ER VELDIG VIKTIG Å HUSKE PÅ!

Gud, for ett deilig vær vi har! I går fikk vi opp mot 30 grader her i vest. Hjemme hos oss er vi i full gang med bytting av kledning. Eller, jeg passer barn og mannen jobber! Og det er kanskje ikke det beste været å jobbe ute på, i stekende sol og sydenvarme. Men det må bli gjort. En vegg er allerede ferdig, så det kan se ut til at vi kan bli ferdig i løpet av neste uke. Etter det er det bare å begynne på neste prosjekt. Her er det ikke mangel på arbeid! Jeg har litt medlidenhet for min kjære samboer, jeg har det. Men på en annen side.. så blir han da brun. 

I går var jeg tidlig ute og jogget meg en liten runde – med barnevogn og hund. Jeg har satt meg ett lite mål for sommeren, frem til jeg begynner på jobb igjen; å jogge en liten runde hver dag. Om jeg ikke klarer å jogge, så hvertfall gå i rask gange. Jeg sliter fortsatt litt med bekkenet etter fødselen når det kommer til jogging. Jeg la på meg 1 kg og to etter bryllupet vi var i forrige helg, noe jeg uansett hadde regnet med så det kom ikke som ett sjokk. Nå prøver jeg så godt jeg kan å komme inn i de gode vanene jeg hadde opparbeidet meg. Med andre ord så sitter jeg her og karrer meg opp til å hive meg i treningsklærne og komme meg ut og ta runden, enda klokka ikke er mer enn 6 i skrivende stund. 

En annen ting jeg skal prøve å bli flinkere til er å drikke nok vann! Det er utrolig fort gjort å glemme, samtidig som det er veldig viktig nå i denne varmen å holde seg hydrert. 3 fulle flasker vann om dagen, av den på bildet nedenfor. Det bør jeg klare! Når det gjelder meg selv så må jeg jobbe for å bli flinkere når det kommer til det å drikke nok vann i løpet av dagen. Men når det kommer til datteren min, så har jeg ingen problemer å huske på å gi henne nok væske til enhver tid. Litt morsomt å tenke på. Morsinstinktet er så sterkt. I tillegg er Kaja Sofie kjempeglad i vann, og hun har lært seg å drikke fra kopp med hanker. Og da er det veldig gøy å drikke vann! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg