BYMILLA.NO

//Samarbeid

 

Da har jeg endelig bestemt meg for hvilke design det blir på babynestet og vognposen. Når man har så mye fint å velge mellom blir valget enda vanskeligere! Men, valget mitt falt på matchende babynest og vognpose fra ByMilla, i grått og hvitt. Jeg hørte på rådene til venner og kjente og gikk for nøytrale farger som kan passe både jente og gutt, i og med at jeg mest sannsynlig skal ha en liten til senere i livet. Og sjansene er jo der for at det kan bli gutt! Dessuten, fargene på vognposen passer jo helt perfekt til vognen jeg har kjøpt, som også er grå og hvit! Selv om jeg hadde veeeldig lyst på grått og rosa! Men vil jeg ha mer farger kan jeg bare bruke ett rosa teppe for eksempel.

Siden jeg har termin i september bestemte jeg meg for å gå for en vinterpose, som er litt tykkere og varmere i vintermånedene. I tillegg har ByMilla to lengder på sine vognposer som man kan velge mellom. Jeg gikk for den lange varianten, som da gjør at man naturlig nok kan bruke den lenger ettersom baby vokser til. Link til vognposen jeg har klikket hjem finner du HER Nå er det bare å vente på postmannen!

ByMilla har forresten 20% på alle vognposer nå ut juni! Bruk rabattkoden “sommer” i nettbutikken. Nettbutikken kommer du til HER. Perfekt som gave til babyshower, jul eller bursdag til en vordende mor. Og husk at dette er unike, håndlagede produkter man ikke finner i hvilken som helst butikk! 

En liten funfact: Vognposen jeg har valgt heter Oliver. Jeg har alltid sagt at om jeg noengang får en sønn, da skal han hete Oliver. Jeg elsker det navnet! 

Og så måtte jeg såklart ha ett matchende babynest! Jeg tenkte det samme her, nøytrale farger og heller legge på litt rosa detaljer som for eksempel ett dynetrekk. Grått og hvitt passer til alt vet du! Babynestet jeg gikk for heter Liam og er strikket i samme mønster som vognposen. Denne kommer til å løfte hele interiøret til barnerommet, det er sikkert og visst! Babynestet finner du HER

www.bymilla.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg