BRYLLUP

I helgen var jeg og samboer som dere vet i bryllup til ett vennepar. Samboer var forlover til kompisen sin og hadde derfor en viktig rolle i bryllupet. Vielsen ble holdt i den lokale kirken, og festen gikk videre til Haaheim Gaard i Tysnes. De fleste av gjestene skulle overnatte der, vi også. Vi var utrolig heldige med været, det var overskyet så og si mesteparten av dagen, bortsett fra under vielsen. Da regnet det ned. 

På Haaheim Gaard var det først å få sjekket inn, pakke ut og finne seg til rette. Deretter ble jeg og samboer med brudeparet og fotografen til en location hvor en del av brudebildene ble tatt. Her tok også jeg litt bilder som dere kan se lenger ned i innlegget.

Bruden var utrolig flott i den nydelige kjolen og lange sløret. Muligens jeg ble litt giftesyk, men det sier vi ikke høyt. Bruden har vært så flink og planlagt bryllupet sitt ned til hver minste detalj. Det virker utrolig gøy, og jeg håper jeg får sjansen til å gjøre det samme en gang. Imellomtiden får jeg kose meg med å planlegge alt annet. Kaja Sofie sin 1 årsdag er jo “like rundt hjørnet” for eksempel! Bare 3 mnd til. Selv om man kanskje skulle tro det var jeg som skulle gifte meg, så mye som jeg planla hva jeg skulle ha på meg, hvilke sko jeg skulle kjøpe til kjolen, ringer og annet tilbehør, og hvordan jeg skulle ha håret mitt.

Det ble en kjempefin dag  og familiene til de begge var utrolig hyggelige alle sammen. Det er ikke så ofte vi får være gjester i bryllup så man må ta innover seg så mange inntrykk man bare kan.

ER IKKE BRYLLUP BARE VAKKERT!? TENK Å FÅ VÆRE EN PRINSESSE FOR EN HEL DAG!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg