BRYLLUP OG JENTETUR

Det skulle ikke mange dagene på jobb før jeg følte for en ferie igjen! Haha neida. Jeg begynte på jobb torsdag ettermiddag, og har vært på jobb i dag. Nå driver jeg å pakker bagen, jeg skal nemlig på en aldri så liten weekendtur. Jeg er invitert til ett bryllup i Bergen, til ei gammel venninne som jeg ikke har sett på kanskje 12 år(?)!! Og siden seremonien i kirken er på lørdag og vennefesten på søndag, så skal jeg ha ett hotell opphold i helgen. Ei venninne skal reise sammen med meg og holde meg med selskap fra lørdag til søndag frem til jeg skal på festen på søndagen. Gjett om vi skal kose oss! Vi har planer om å shoppe litt, ta masse bilder, spise på restaurant, en liten tur innom Ikea og gjøre masse annet gøy. Det er ikke meldt særlig pent vær, men vi får gjøre det beste ut av det. Vi skal nok få det kjekt uansett! Det kjennes så godt å kunne gjøre slike ting av og til. Reise bort, ha venninnetid og unne seg litt ekstra. Og selvfølgelig hovedgrunnen til at jeg reiser; få være med å feire kjærligheten Jeg gleder meg!

Vi kjører hjemmefra i morgen tidlig, og håper at hotellrommet er klart til kl.12. Hvis ikke må jeg bare stelle meg i bilen før jeg skal i kirken kl.14. Etterpå står vi helt fritt til å gjøre hva vi vil, helt frem til søndag lunsjtid når jeg skal videre på bryllupsfest. Jeg er ikke særlig kjent i denne byen. Bortsett fra Fløibanen og akvariet er jeg ikke oppdatert på hva man bør få med seg når man først er i “Vestlandets hovedstad”. Om noen vil komme med noen tips til hva vi kan gjøre i Bergen, legg igjen en kommentar ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg