BIRTHDAYGIRL

Joho, i dag har jeg bursdag! Jeg blir hele 27 år, og det er egentlig ganske sykt å tenke på. Og jo mer jeg tenker på det, jo mer freaker jeg ut. Bare tre år til jeg er 30! Det er på slike dager jeg begynner å drøfte på viktige spørsmål som vi kanskje ikke alltid tenker over. Hva har jeg oppnådd i livet mitt? Hva vil jeg gjøre det neste kommende året? Har jeg noen mål jeg vil fullføre før jeg bikker 30-tallet? Er det for sent å gjøre ditt og datt? Jeg gruer meg sånn til å bli 30 at det nesten er litt skummelt. Jeg skal uansett nyte de årene jeg har igjen før jeg kommer så langt, og når jeg først kommer så langt, så vil jeg mest sannsynlig finne ut at det ikke var så gale likevel!

Jeg feirer sjeldent bursdagen min. I fjor var planen å sitte hjemme alene og se på tv, helt til jeg fikk overraskende besøk av tre venninner som kom på døra mi. Og da vet man at man har gode venninner! I år tenker jeg å feire den med noen gode venninner i morgen kveld. Først litt festligheter her hjemme før turen går videre på byen. I dag blir det kun å sitte hjemme og slappe av, spise en god middag og samle krefter. Augusta kom innom på kvelden, så da fikk jeg sjansen til å ta noen fine bursdagsbilder!

Man blir bare 27 en gang i livet 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg