BILMØNSTRING HAUGESUND

Søndag er ikke akkurat den dagen man har flest planer kan man si, og da er det fort gjort å hive seg ut på noe spontant. Jeg fant tilfeldigvis ut at det var bil og mc mønstring i nærområdet i dag, og da var det bare å ringe Augusta og komme oss ut i finværet. Jeg kjenner jeg vil gjøre minst mulig om dagene, jeg blir jo bare tyngre og tyngre for hver dag som går føler jeg. Men jeg kan ikke låse meg innenfor de fire veggene her hjemme hele sommeren heller. Kira fikk også være med på dagens arrangement! Hun som er så skeptisk til andre folk, en helt perfekt anledning for miljøtrening for henne. Hun takler fint å møte folk og hun er hverken aggressiv eller redd. Jeg prøver å benytte enhver anledning jeg har til å utfordre henne på nettopp dette. 

Vi fant ut av bilmønstringen litt sent, så mange av bilene hadde allerede kjørt da vi kom. Overalt kjørte det stilige biler rundt omkring, alt ifra gammeldagse bobler med gitar og koffert på taket til spreke mustanger og røde Corvetter. Ikke det at jeg har så veldig mye peiling på biler, men jeg synes det er kjekt å se på dem og da er slike arrangementer kjekke å få med seg. Ja, jeg er den jenta du kan cruise forbi og jeg snur meg etter bilen for å ta en ekstra kikk. Om du har den rette bilen da, vel og merke! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg