BILDEDRYSS ♥ 32 UKER GRAVID

Jeg tror nok jeg kommer til å savne magen etter fødsel. Eller jeg vet at jeg kommer til å savne den. Det er sjeldent jeg føler meg fin som det jeg gjorde under denne fotoseansen. Å gå gravid har virkelig vært en hat/elsk opplevelse for meg. Kulemagen, bevegelsene til den lille, forberedelsene, de gode følelsene. Men også kvalmen, den ekle halsbrannen, tunge pusten og begrenset med sovestillinger. Tanken på at det bare er noen uker igjen til termin er med på å holde meg positivt innstilt. Bare 8 uker igjen – mest sannsynlig ♥ Her kommer bildene fra torsdagens photoshoot!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg