BESØKT JULEBYEN

I går var jeg og Kaja Sofie å besøkte julebyen som Hageland Karmsund steller i stand hvert år. Det er først i år at jeg har tatt turen bort for å kikke og ta litt bilder. De har satt opp flere steder hvor man kan ta bilder av barna, hverandre eller bare seg selv om man vil. Så utrolig mye fint innen julepynt, bare synd at jeg har kjøpestopp for meg selv når det kommer til slike ting. Jeg har lovet meg selv at jeg skal vente med julepyntshopping til romjulssalget er i gang. I år får jeg nøye meg med det jeg har fra før.

Jeg fikk knipset utrolig mange fine bilder av Kaja Sofie! Skal ikke se vekk ifra at ett av disse blir motiv for årets julekort! Noen av bildene blir så dårlige når jeg overfører dem over fra mobil til pc, så de lot jeg være å ta med i innlegget her. Jeg har ønsket meg ett nytt kamera til jul av samboer. 

Akkurat nå står pinnekjøttet på kok. Vi skal kose oss med en deilig middag og en rolig kveld før ei ny uke med jobb og barnehage er i gang! Kanskje vi til og med pynter juletre i kveld!

 

2 kommentarer
    1. Kan du dele tips og bilder fra fotoboken av Kaja Sofie sitt første år? Hvordan du har gjort det, tekst eller har du bare bilder?☺️ Så det på mammaglimt, og boka såg så fin ut. Ønsker å lage dette til mitt eget barn 🙂
      Hvilket program og størrelse? Hvor mange sider? Har du tatt mange bilder med?

      1. Hei! Ja, det kan jeg gjerne gjøre, men ikke før etter jul. Dette er julegave til mange i familien som jeg også vet leser bloggen 🙂 Men jeg kan absolutt dele mine tips, muligens i romjulen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg