BARNEROMMET

Til tross for at Kaja Sofie bare er 5 måneder gammel, har hun allerede sovet inne på rommet sitt i flere uker. Det er flere grunner til det. For det første sover hun så godt om natta! Hun har sovet gjennom hele natten fra hun bare var noen uker gammel, uten problemer. Det er jo en drøm for de fleste nybakte foreldre. Vi har det ganske fint og kan absolutt ikke klage, for søvn er ikke noe vi har mangel på! For det andre så ligger hennes rom og vårt rom vegg i vegg. Dørene våre er vendt mot hverandre kan man si. Vi sover med begge dørene åpne, det vil si at vi hører henne like godt som om hun skulle ligget i vuggen på vårt rom. For det tredje, så er vuggen nå rett og slett for liten til henne. Hun strekker seg like lang som den er, og hun har armer og ben overalt at jeg nesten var redd for at hun skulle tippe vuggen over når som helst. Så det føles tryggere å ha henne i sprinkelsengen. Hun snur seg jo og er både høyt og lavt. For oss var det på tide at hun fikk sove på sitt eget rom. Vuggen er gitt videre til broren min, som venter en liten en i juni ♥

Jeg viste jo ett bilde av barnerommet for en tid tilbake her på bloggen, vet ikke om dere husker det? Da var ikke alt helt ferdig, og det var ganske hvitt og lyserosa. For å si det sånn så ble jeg ganske lei av de hvite veggene og lite farger generelt, det er jo alltid hvitt og lyserosa med meg! Så jeg bestemte meg for at jeg ville male rommet i en mørkere farge. Prøve noe nytt for engangs skyld. Og jeg må si jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Det er som bildene jeg ser på instagram! Jeg kjøpte også inn litt interiør og ting til å henge på veggene. Jeg har hele tiden, så lenge jeg kan huske, stått for en og samme stil i lang tid. Nå har jeg vendt helt om og fått en helt ny smak på interiør. Si meg gjerne hva du synes i kommentarfeltet! 

ELSKER BARNEROMMET! OG SÅ ER DET SÅ GØY Å INNREDE DET!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg