BABYSHOWER ♥

I går fikk jeg meg en utrolig koselig overraskelse etter å ha vært ute og spist middag på restaurant sammen med samboeren min. Da jeg kom hjem stod det nemlig en gjeng med herlige venninner og tok i mot meg med ballonger, kaker og gaver! Så imens samboeren lurte meg med ut har disse jentene pyntet og stelt i stand hjemme. Pastasalat, kake, cupcakes og friske bær stod på menyen. Og alle de søte gavene jeg fikk til den lille jenta mi. Blant annet to myke teddydresser, masse fint i strikkeklær, smokker, sokker og sko, body og bukse. Og en lekker bleiekake med den søteste bamsen! Også en liten lek hadde de ordnet, om hvem som gjetter riktig på når babyen kommer, hvor lang tid fødselen tar, hårfarge og diverse. Så får vi se hvem som får riktig når den tid kommer! Babyshower var ikke noe jeg hadde forventet i det hele tatt, så jeg ble utrolig glad for at de ville gjøre litt stas på meg og babykulen min. Heldig er jeg som har slike herlige mennesker i livet mitt 

TUSEN TAKK JENTER ♥ ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg