BABYNEST OG VOGNPOSE

Det finnes så mye fint der ute til baby! Jeg har spesielt to ting på ønskelisten min akkurat nå, nemlig babynest og vognpose. Jeg er blitt helt forelsket i disse strikkede vognposene fra ByMilla.no. Disse er virkelig helt nydelige og de ser så gode og komfortable ut! Og det beste må vel være at det er norsk design, produsert i Norge av damen bak ByMilla.no. Ingen toll! Det eneste problemet er, jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilke farger jeg liker best. Jeg liker dem alle sammen! Det høres kanskje ut som dette innlegget er sponset, men det er det ikke! Det er bare første gangen jeg ser slike unike vognposer og jeg ble veldig giret på å kjøpe en selv. De man finner på “vanlige” butikker ser jo mye kjedeligere ut. Og så er det jo noe spesielt med håndlagede produkter

Jeg skal ha en av disse til babyen min, men hvilken skal jeg velge? Hvilken ville du hatt? Det lureste ville nok vært å gå for en med nøytrale farger, i tilfelle jeg engang får en liten gutt. Man vet jo aldri. Men jeg er altfor glad i rosa, så jeg heller litt mot den grå med rosa inni. I og med at jeg har grå vogn vil den nok matche helt perfekt

Og så har vi disse populære babynestene som jeg ser overalt på instagram for tiden. Disse har jeg funnet hos Vidasbabynest.no og ByMilla.no. Planen var egentlig det at jeg hadde tenkt å prøve å sy ett babynest selv, men jeg kom egentlig frem til at den vil bli minst like dyr og sikkert langt ifra like pen som disse her. Så jeg satser heller på å bruke pengene på å kjøpe ett ferdig ett, så kan jeg heller prøve å sy ett senere. Men her har jeg samme problem! Hvilken skulle jeg valgt? Jeg tenker litt på å gå for mørkegrå med rosa innvendig, samme farger som vognposen. Den i midten øverst har samme strikkemønster som vognposene over forresten. Viktig å matche vet du

Hvilke farger og varianter ville du gått for?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg