BABYKLÆR FRA EBAY

Det finnes så sykt mye fint til baby og småbarn på ebay at jeg går nesten bananas! Jeg har laget en ønskeliste på ebay hvor jeg har lagret alt jeg kunne tenkt meg til den lille. Og nå som jeg vet at det blir jente kan jeg bare slå meg løs! Nå begynner moroa for fullt! 

Jeg har lest på mange forum at noen folk advarer mot å handle fra ebay, imens andre mener det er helt trygt. Jeg for min del klarer ikke å være super hysterisk når det kommer til slikt. Altså, hvor kommer H&M klærne fra? Så lenge klærne vaskes før bruk, skal det ikke være noe problem. Og jeg har tatt en forhåndsregel at jeg ikke handler inn ting som babyen skal ha i munnen slik som smokker og biteleker. Jeg har også meldt meg inn i facebookgruppen ebay – baby og barn, slik at jeg kan få mange nyttige tips og lese om flere anbefalinger og erfaringer om klær og mye annet. Det handler om å kjøpe fra troverdige selgere som har en høy positiv rate og mange solgte produkter.

Her er ønskelisten min for babyklær fra ebay. Noen av dem har jeg allerede bestilt og mottatt. Alt har stått til forventningene frem til nå! Som dere ser så har jeg utrolig mye på lista, så link til hver og en blir utrolig mye jobb. Søk på ord som “baby clothes”, “baby girl jumpsuit”, “newborn baby bodysuit” og “toddler” så kommer det opp masse! Så mye søtt der ute til de små♥

Har du handlet baby/barneklær fra ebay før? Dine erfaringer?

2 kommentarer
    1. Så mye fint! Har ikke tenkt på at man kan kjøpe fra ebay engang😅 Du må oppdatere når du har fått varene og om de er slik de skal være og hvordan kvaliteten er☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg