1 UKE TIL FERIE, 6 UKER TIL PERMISJON

Hei på dere! Har dere hatt ei fin helg? Jeg for min del kom akkurat hjem fra familieselskap og skal ligge strekt ut på benken resten av kvelden. Etter en dag med selskap er jeg altså helt skutt! Nå kjenner jeg det skal bli godt med ferie. Kroppen min er så sliten, jeg blir helt utmattet for ingenting om dagen. Nå er det kun en uke igjen på jobb, så er det 4 uker ferie! Og tenk, kun 6 uker til permisjon! Ja, jeg er fortsatt i jobb forresten. Hvem skulle tro det!? Jeg så for meg at det ville bli tøft å gå gravid og jobbe samtidig, særlig når jeg er kommet så langt i svangerskapet, men det har gått overraskende bra. Kun 9 uker igjen til termin, og jeg sliter enda ikke med hverken bekkenløsning eller låsning, kvalme, vond rygg eller kynnere/falske rier! Det eneste jeg kan si noe på er at det er tungt å reise seg opp fra seng eller stol, rulle rundt og skifte liggestilling, bøye seg ned for å ta på sko og jeg blir utrolig tungpustet av ingenting! Ja, og så vagger jeg mye mer når jeg går. Men ellers må jeg si formen er bra!

Nei altså, jeg ville bare innom her for å oppdatere litt. Jeg gror for det meste Hotel Cæsar og gjør litt husarbeid når jeg har fri så det er ikke så veldig mye mer å skrive om for øyeblikket. Prøver å nyte graviditeten mens jeg enda kan, men jeg må si at jeg gleder meg til å komme tilbake til den “normale” hverdagen igjen. Jaja, normal blir den jo ikke med det første, men jeg gleder meg til å kunne bruke vanlige klær, klare å bøye meg ned til tærne for å klippe neglene uten å måtte trekke og holde pusten for å ikke kveles, trene og bevege meg som før uten å gå som en pingvin. Nå bare går jeg og venter på disse såkalte kynnerne og vonde riene som det står på nettet skal begynne på denne tiden av svangerskapet. Det skal bli godt å få henne ut snart, gleder meg så mye til å starte det nye livet som mamma! Å gå gravid har ikke vært det kjekkeste jeg har opplevd i livet for å si det sånn. Helt ærlig. Men å kjenne henne sparke og bevege seg inni magen, det kommer jeg til å savne 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg