24 JULEFILMER I DESEMBER

Netflix har kommet ut med ganske mange julefilmer! Det fant jeg ut da jeg satte på The Holiday Calender, og det dukket opp en hel rekke med forslag til julefilmer etter den var ferdig. Det er ikke hver dag jeg får tid til å se en julefilm, men jeg setter den iallefall på, så får den rulle på tv`en imens jeg gjør husarbeid, mater Kaja Sofie eller forbereder juletiden. Jeg har fått laget en fin liste over mange av julefilmene man kan finne på Netflix, og filmer man generelt bør se i julen!

Flere av disse har jeg sett fra før av, men jeg blir aldri lei av dem! The Holiday er virkelig min store favoritt. Den er så koselig! The Last Holiday har jeg sett en gang før og jeg har letet meg ihjel etter denne men finner den ingen steder, hverken på Netflix, altibox eller i butikker. Denne er også en god favoritt, så jeg håper jeg finner den i løpet av desember. Hvilke kunne du tenkt deg å se i julen? 

 

 

 

HVILKE KUNNE DU TENKT DEG Å SE I JULEN? 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg