KOBLET AV

God kveld! Nå er det noen dager siden jeg gav lyd fra meg, og det er litt bevisst. Jeg har hatt ferie i en uke nå, og det er utrolig hva jeg har fått til på disse ukene. Jeg kan være ganske produktiv av meg, så lenge jeg klarer å fokusere på det jeg skal. Jeg er blant annet snart ferdig med alle julegavene, julepynten er begynt å komme frem, Kira har fått sin svært trengende førjulsdusj, jeg har fått ryddet gangen som jeg har irritert meg over lenge, og jeg har handlet inn ingredienser til julebakingen! Så jeg føler jeg ligger ganske godt an med alle planene mine. Nå kan desember bare komme! To uker igjen av ferien min, og de skal være minst like effektiv som denne første. Jeg har også ett arrangement kommende i desember hvor jeg skal holde stand med produktene mine. Her har jeg en ørlite syjobb foran meg før jeg er klar. Men i dag, nå i kveld, skal jeg ikke løfte en finger mer. Badet ble vasket i dag og to vaskemaskiner med klær er satt på. Jeg er akkurat kommet hjem fra stallen og nå skal jeg sette meg ned i pysjen med hjemmelaget pizza, brus, chips og dip og The Sims på pcen! Dette er hva jeg gjør når jeg skal koble av. Og i kveld er jeg koblet av. Vi snakkes i morgen! 

hva skal du gjøre på denne søndagen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg