ÅRETS HALLOWEEN PARTY

Hei på dere! Nå er Halloween overstått, for min del iallefall, og jeg kan nå se frem til jul. Jeg hadde Halloween Party på lørdag som planlagt. Dette hadde jeg jo snakket om i 2 år, at jeg ville holde en fest med halloween tema, og endelig fikk jeg gjennomført det i år. Det ble fullt hus og fantastisk gøy! Alle koste seg og hadde det kjekt, og turen gikk videre ut på byen litt senere på kvelden. 

Jeg hadde helt sykt flaks når det kom til kostymet mitt, for torsdag samme uken ventet jeg fortsatt på at Posten skulle ankomme med resten av kostymet mitt. Heldigvis ankom resten av antrekket mitt på fredag, altså dagen før festen! Jeg elsker hvordan kostymet mitt endte opp, det så til og med bedre ut enn hva jeg hadde sett for meg. For de som ikke kan gjette hva jeg var kledd meg ut som så var jeg sigøyner. Dette er heller ikke noe kostyme du kan søke opp og bestille fra nettet. Her har jeg kjøpt litt her og litt der og tatt noe jeg har hatt liggende hjemme og satt alt sammen til jeg endte opp med dette. Har planlagt en photoshoot som vil vise kostymet mitt bedre for de som vil la seg inspirere til neste år. 

Her er alle dem som kledde seg ut for festen! Resten av gjengen sitter i sofaen som advokat, kontormenn og “seg selv”, hehe! Jeg synes hele moroa består av å kle seg ut, spille en annen rolle for en kveld. Jeg synes faktisk det er sykt gøy og kan finne på å kle meg ut på en helt vanlig dag, gå ut og ta bilder etc. og bare være litt barnslig. Men så har man dem som ikke skjønner poenget med alt det styr med det å kle seg ut. Kjæresten for eksempel, han skjønner seg ikke på meg der i det hele tatt. Men den følelsen er gjensidig.

Jeg elsker å dra ting helt ut og går 100% inn for det jeg gjør. Derfor hadde jeg litt småting på lur for å imponere gjestene. Jeg hadde blant annet pyntet stuen med sort duk, levende lys, gresskar, hodeskalle og spindelvev. Det stod velkomstdrinker klar og jeg hadde også bakt “kvisemuffins” og saltstenger med “ørevoks”. På stuebordet stod ei “kake” utformet som en hjerne, som jeg vil presisere at jeg har lagd selv helt fra bunn av! Grunnen til at jeg skriver kake med “” er fordi den faktisk var spiselig, frem til ett visst punkt. Planen var å bake ei marsipankake med fyll, men jeg droppet fyllet da jeg så at den ikke ville bli fast i formen med så mye bløtt innhold. Så det er faktisk en kake, lagd av sukkerbrød, vaniljekrem, marsipan og syltetøy toppet med Fake Blood, som gjorde at den ikke ble spiselig likevel. Men gjestene ble overrasket og de så ut til å miste appetitten, og da var det jo vellykket vil jeg si! Det er jo Halloween, tross alt! 

Har du vært på Halloween Party i helgen? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg