GRØNN TE EKSTRAKT

//Samarbeid

God morgen! Herlig dag å stå opp til, spesielt godt å vite det at jeg har fri og har hele dagen på meg til å gjøre akkurat det jeg har lyst til. Starter som vanlig dagen min med en god frokost. Jeg prøver inderlig å holde meg litt sunn for tiden, det har blitt litt vel mye kosemat i det siste. I tillegg tar jeg ett kosttilskudd som jeg såvidt nevnte her om dagen. Pharmanex Tegreen er ett kosttilskudd med grønn te ekstrakt.

Det drikkes grønn te over hele verden, og jeg føler at grønn te er blitt mer populært de siste årene. For ikke å nevne alle som gladelig legger ut “skrytebilder” av sin grønn te på instagram. Jeg for min del klarer det bare ikke! Te har aldri vært noe jeg har hatt sansen for, det blir liksom for tamt for min smak. Heldigvis har jeg disse kapslene som kan gi meg akkurat det en kopp med grønn te ville gjort! Inntak av ekstrakt av grønn te bidrar til å beskytte kroppen, ved å forsterke dens naturlige forsvar mot effektene av frie radikaler som oppstår som følge av for eksempel forurensing, stress, røyking og toksiner.

Ta 1 kapsel på morgenen med mat og drikke og du har denne boksen i ganske nøyaktig 1 mnd, altså 30 dager. Du får også bokser med 120 kapsler også. Vil du vite mer og gjerne høre om noen som har hatt god virkning ved å bruke denne så vil jeg råde deg til å ta kontakt med Kine på facebookgruppen Beauty Secrets v/Kine HER Jeg er på min 8énde dag i dag og føler meg ganske fresh og mye mindre oppblåst. Denne skal visstnok også øke forbrenningen din og forsterke immunforsvaret, så jeg gleder meg til å se noen forandring på nettopp de områdene. Den skal også øke konsentrasjonsnivået, gi mer energi, og noen merker til og med at den er med på å redusere spesielt magefettet! Can´t wait to see results!  

Har du hørt om denne før? Kunne du tenke deg å prøve en boks?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg