INNKJØP HØØKS

På mandag hadde jeg og Lisa en ganske spontan shoppingtur til Stavanger. Her i Haugesund er ikke utvalget av hestebutikker noe særlig å skryte over. De få butikkene vi har her har enten aldri åpningstider, kun to timer på søndag, eller så er de permanent stengt på ubestemt tid. Så da var det bare å ta ferja over til Stavanger for å kikke litt på Høøks som er en populær hestebutikk. Du vet, siden jeg har fått meg hest på nytt. Ny hest trenger nytt utstyr! 

Det er så mye lekkert til hest, det er som å være 10 år igjen og besøke godtebutikken. Jeg tenkte jeg først og fremst skulle kjøpe det jeg virkelig trengte. Så fikk jeg heller “snope” litt etterpå. Men så viste det seg at jeg trengte en god del mer ting enn jeg hadde tenkt i forveien. Sebastian har faktisk vokst en del siden jeg hadde ham, spesielt i hodet, og han bruker ikke lenger str. Full i hodelag og grimer som han gjorde for noen år tilbake. Nå må jeg til med XFull, det er det samme som ekstra large på ikke-hestespråk. Dermed måtte jeg jo ha både ny grime og nytt hodelag. En ny salgjord måtte også til. Og sjekk den lekre sjabraken a’du! Både den og saueskinnspaden er tidlig julegave til meg selv, fra meg selv! 

Har du hest? Kjenner du deg litt igjen? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg