UPCOMING HALLOWEEN

Det er ingen hemmelighet at jeg liker å kle meg ut. Faktisk tror jeg de fleste har fått det med seg nå at jeg elsker å prøve ut nye ting, kle meg ut, leve i en liten fantasiboble nå og da. Det er faktisk litt rart at jeg enda ikke har startet noen youtube kanal hvor jeg viser hvordan jeg sminker og kler meg ut til halloween, karneval party, inspirasjon og ditt og datt. Kanskje jeg bør vurdere det? 

Vel, uansett. Jeg har startet planleggingen av årets halloween. I år har jeg lyst til å be vennene mine til halloween fest. I fjor ble det ikke noe av, ikke i forfjor heller. Kanskje om jeg allerede nå begynner å legge brikkene på plass, så kanskje det kan bli noe av i år. Og da kommer det til å bli awesome!

Hva tror dere jeg kommer til å kle meg ut som da? En ting skal dere vite om meg. Jeg er ikke den som sjekker ut kostymer.no for så å kjøpe ett ferdig enkelt kostyme i billig stoff som går i oppløsning etter en kveld. Nei, jeg setter sammen mitt eget kostyme. Jeg har selvfølgelig begynt å handle inn litt, for jeg har endelig bestemt meg for hva jeg skal være. Jeg fant masse inspirasjon på nettet i går kveld. Jo mer jeg kikket, jo flere ideer fikk jeg til hva kostymet mitt kunne inneholde, så klokka ble nok nærmere 01.00 før jeg la meg til å sove! Får bare håpe på at alt ankommer innen Halloween står for døren.

Om dere trenger litt inspirasjon til halloween, spesielt om du har barn kanskje, kan du sjekke ut Locked Illusions Photographic Artistry på Google eller på instagram. Hun bruker ofte barn til sine bilder og tema er halloween og dystre skjebner. Jeg synes bildene er så godt gjennomførte, her kan du få gode ideer til hva som kommer rundt neste sving, nemlig Halloween og Allehelgensaften! 

Skal du gjøre noe ut av Halloween i år? Vil gjerne høre hva som er en typisk halloween for deg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg