NY ALPETUR ER BESTILT!

Neste års ferie er i boks. Noen reiser til Syden, men jeg.. jeg reiser til fjells! 

Jeg har nå booket en ny tur til Alpene. Sammen med 15-16 andre mennesker! Noen av dem er de samme vi reiste med i fjor, da vi var i Canazei Italia. Denne gangen skal vi til Andorra, den østlige delen av Pyreneene. Jeg gleder meg like mye som forrige gang, bare at denne gangen kommer jeg til å å være enda mer forberedt. Forrige gang måtte jeg ha en dags pause fra skibakken fordi leggene mine verket så. Jeg har allerede funnet frem silikon plastere som jeg kjøpte da, som gjorde alt mye bedre. Å renne 6 dager på ski, hele dagene, det kjennes på kroppen. Men det gjør så godt likevel!

Jeg har alltid elsket å stå på slalom, så at noen sier jeg er gal når jeg reiser til slike plasser har jeg aldri skjønt meg på. Hvem ville ikke like å stå på slalom i ett vinterlandskap som Alpene kan by på!? Bildet nedenfor er fra to år siden, da vi var i Canazei. Nydelig vær hadde vi hele turen, og man tror gjerne det er ganske kaldt langt oppe på fjellet, men det var det altså ikke. Ikke noe mer kaldt enn fjellene vi reiser til i Norge. Vi reiser i uke 4 neste år, så da er det bare å starte nedtellingen!

Har du vært på Alpetur noen gang? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg