ABOUT LAST NIGHT

Jeg hadde det så gøy i går kveld! Det er ikke hver gang jeg sier det når jeg først bestemmer meg for å gå ut. Vi var en liten gjeng som satt hjemme hos Augusta. Vi hadde det kjekt med både drikkelek og engasjerende samtaler om både buisness og morsomme historier. Utover kvelden ble vi kjørt til byen av venninnen min Tina som jeg har nevnt noen ganger tidligere på bloggen. Jeg endte opp med å bli med Augusta hjem igjen og overnattet like greit hos henne. Da slapp jeg å stresse med å hente bilen neste dag. Følte nesten jeg var 14 år igjen da jeg overnattet hos venninner og vi satt oppe hele natten og snakket og lo av alt mulig! I dag var hun så snill og lagde pannekaker i skikkelig amerikansk stil til frokost til oss. 

Typisk meg når jeg skal ut og spesielt når jeg skal til nære venninner er at jeg drasser med meg halve garderoben og sminkesakene bort slik at jeg kan bestemme meg om hva jeg skal ha på meg der. Greit å få tilbakemeldinger på outfiten når man er så ubesluttsom som jeg er! Jeg hadde egentlig tenkt å gå for noe helt annet enn jeg vanligvis kler meg i; hvit bukse med sort blondetopp. Men jeg innså at hvit bukse på byen kanskje ikke var noen god ide. Men jeg skal så absolutt kjøre denne stilen en annen gang! Sier ikke dette antrekket at jeg er både classy og rich kanskje!? Classy ihvertfall. Jeg gikk for ett søtt svart skjørt isteden. 

Neste gang skal jeg gå for de hvite buksene! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg