I DAG SKAL JEG SMILE

Heisann! For en flott dag det ble i dag. Det så litt usikkert ut da jeg kjørte på jobb tidlig i dag og det så ut til å begynne å regne. Men så skinte sola inn vinduet her og jeg satt igjen med en god følelse på at denne dagen blir bra!

I går hadde vi begravelse for broren min. En dag fult av sterke følelser, tårer og sammenkomst mellom familie, venner, kjente og nære, Forsvaret og Kystvakten. En vakker og verdig seremoni for min kjære bror, den fineste engelen som nå har funnet veien til himmelen. Jeg vil fortelle mer om gårsdagen etterhvert, vise dere den flotte gravsteinen vi har valgt ut til ham og de flotte bukettene og hilsenene. I dag skal jeg prøve å fokusere på å smile. Jeg har slappet litt av etter jobb og nå har jeg fått på meg sminke og klær. Jeg skal til venninnen min i kveld, hvor vi skal ha det gøy og pakke sorgen inn for en stund. Andreas jobber natt denne helgen, og jeg orker ikke tanken på å sitte alene en lørdagskveld. Det er jo fortsatt sårt og det kommer til å være sårt i lang lang tid fremover. Det er verst når jeg sitter hjemme alene. Så forhåpentligvis får vi det veldig gøy i kveld og jeg får tankene over på litt andre ting. I kveld skal jeg virkelig kose meg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg