JEG VET IKKE OM VI KLARER DET

God torsdagskveld til dere! Som dere vet så hadde jeg ett mål om å fullføre alle TellTur målene for i år. Alle 127! Det begynner å bli knapt med tid, og derfor prøver jeg nå å gå så mange turer jeg bare kan slik at jeg ihvertfall kan skryte på meg halvparten av turene for i år. Jeg mener og tror at sesongen varer ut september, som da betyr at jeg har litt over en måned på meg. Jeg har “bare” gått 43 turer frem til nå, men håper på å nå frem til 50-60 før sesongen er slutt. Jeg regner med at jeg vil delta til neste år, og da skal jeg begynne enda tidligere enn jeg gjorde i år. 

I dag gikk jeg tur sammen med Tina, og fikk to TellTur koder til på Karmøy, Olavsvang og Rambaskårfjellet. Jeg har to turer igjen på Karmøy før jeg har fullført alle her. Og Kira selvfølgelig, må ikke glemme min gode følgesvenn! Hun er med på alle turene, og jeg har gjort det som “a thing” å ta bilder av henne ved alle turmålene og legger ut disse bildene på hennes instagram konto. Du kan følge henne på @bordercollienkira på Instagram ♥ ♥

Til nå har jeg fullført alle turene i Haugesund og Bokn. Jeg har som sagt kun 2 turer igjen på Karmøy før jeg har alle derifra, 2 til i Tysvær, 5 i Sauda og 5 i Sveio. Helt ærlig så vet jeg ikke om vi kommer til å klare det, men jeg skal ihvertfall forsøke! Hovedmålet mitt akkurat nå er å fullføre disse kommunene. Ellers har jeg Bømlo, Stord, Etne, Fitjar, Kvinnherad og Vindafjord Kommune igjen. Dette er kommuner som krever litt planlegging i forhold til tid og kjøreruter, derfor er ikke disse blitt prioritert i førsterekke. Det er 127 turmål til sammen. Jeg har gått 43 turer. Det er 84 turmål igjen på lista! Tror du at jeg klarer det!?

BILDEDRYSS FRA DAGENS LUFTETURER

3 kommentarer
    1. Åhh så utrolig kjekt! Har aldri hørt om TellTur, men virka utrolig kjekt! Ingenting er kjekkere enn å være i naturen! 😀 <3 Skulle du noen gang trenge en turpartner hvis ingen andre kan så kommer jeg! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg