CHINA TUESDAY

Jeg kan ikke beskrive hvor godt det var å sette seg ned i godstolen nå! Og jeg kan ikke beskrive hvor godt det var med kinamat! Andreas jobber kveldsvakt i dag, så hadde jeg tenkt meg om hadde jeg kjørt direkte til sentrum og kjøpt meg kinamat rett etter jobb. Men såklart glemte jeg det ut, så jeg kjørte først hjem og måtte hele veien ut til byen etterpå. Litt frem og tilbake, men jeg var bare nødt til å ha kinamat i dag! Andreas er ikke noe fan av det, hverken av smaken eller lukta, så jeg kan bare benytte meg av sjansen når han ikke er hjemme…

Jeg tok meg en liten tur innom en bokhandel mens jeg var nede i sentrum. Noe jeg aldri gjør sånn til vanlig, faktisk. Jeg kunne ikke unngå tilbudet de hadde stående ved inngangen. Jeg har en liten drøm om å fylle opp en bokhylle nede i kjelleretasjen når den tid kommer. Ikke det at jeg har så mange bøker, men det er vel aldri for sent å begynne å samle? Jeg slår ofte til når jeg kommer over slike supertilbud som det jeg fikk i dag. Jeg kjøpte to bøker av forfatteren Jennifer Cody Epstein, noe som egentlig ikke sier meg så mye. Vil dere ha den ærlige grunnen til at jeg kjøpte dem? Fordi de var tykke og prisen var egentlig kr.349,-. Jeg fikk hver bok til bare kr.29,-! Jeg vil si det er ett ganske bra kupp! Jeg kjøpte bøkene på Notabene på Markedet i Haugesund. Ut i fra omslaget og teksten på baksiden foregår handlingen i Shanghai, noe som er ganske morsomt, for.. Tenk hvor tilfeldig dette var, at jeg kom over disse bøkene idet jeg var på vei for å kjøpe kinamat!

Nå skal jeg begynne å lese bøker igjen gitt! Har dere lest en av disse?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg