IKKE HELT HVA JEG FORVENTET

Hei dere! Da var det mandag igjen, og det første jeg gjorde da jeg våknet var å sjekke vekta. Jeg har hatt stort fokus på dette hele uka, for målet er at vekta skal være lavere for hver gang jeg veier meg, hver mandag altså. Men selv om jeg har hatt stort fokus på det, og trent bra mange dager denne uken, så er likevel ikke ukens resultat noe å skryte av. 78.6 kg viste vekten i dag. Forrige mandag var den 78.7 kg, så jeg kan bare skryte på meg usle -0.1 kg. Ikke helt som jeg forventet, men..

Ja, jeg har da noen mistanker om hva som kan ha gått galt. Eller jeg vet godt hvor det gikk skeis. På torsdag var vekten nede i 78 blank. Lørdagskveld på byen med litt for mye godt i glasset kan kanskje være grunnen? Middagsselskapet hos mamma og pappa på søndag, med dessert som kaker, is og sjokolade? Jeg tror vi kan si at jeg failet litt forrige uke. Men denne uken har jeg ingen planer om hverken dessert eller alkohol. Skal vi bare stryke over denne forgående uken og satse på nytt? Vekta var uansett lavere enn mandag som var, og det var jo også det som var målet! Mitt mål for neste mandag er 78.0 kg. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg