BACK ON TRACK

Jeg har nettopp dusjet etter å ha hatt tidenes tyngste treningsøkt! Og det er ikke fordi jeg trente ekstra hardt eller brukte tyngre vekter enn jeg pleier. Nei, jeg tror jeg la igjen kondisjonen på ferie, det samme med energien. Første treningsøkt etter sommerens late dager! Men det er alltid verst de første gangene, så løsner det opp etterhvert, håper jeg da. Augusta var selvfølgelig med, jeg tror ikke jeg hadde klart denne dagen alene. Godt med en treningspartner, så kan vi motivere og pushe hverandre.

Nå er det virkelig back on track! Så lenge helsen og psyken min tillater det så skal jeg gi alt på trening fremover. Alt gikk ikke slik jeg planla det i år, men livet byr av og til på utfordringer som gjør at vi må legger planer til side. Men jeg har ikke gitt opp, det skal dere vite! Jeg og Augusta skal fortsatt kjempe om de siste kiloene og vi skal komme oss til syden som er den store belønningen når vi har klart målet vårt! Samme det om det tar 6 måneder eller 1 år! Vi må bare satse på nytt, for det å gi seg er ikke ett alternativ!

Vi har begge hatt som mål å gå ned 20 kilo siden vi startet. Tidligere i år kunne jeg stolt vise frem at jeg hadde gått ned 10 kilo og var derfor halvveis på reisen. Nå er det slik at jeg har lagt på meg igjen som følge av sommerferie og ditt og datt. Vekta i dag viser 78.7 kg, men vet dere, det er helt greit. Jeg vet jeg har spist hva jeg ville i sommer og absolutt ikke tatt hensyn til vekta, så dette visste jeg om. Ingen syting fra min side. Jeg tenkte faktisk litt på om jeg kanskje skulle begynne å legge ut bilde av vekta hver mandag, hva tenker dere om det?

Før kunne jeg aldri i verden gjort vekta mi offentlig for leserne mine, men nå, nå føler jeg det er helt greit å være åpen om hva jeg veier og alt det der, for det er faktisk det denne reisen min handler om – vektnedgang. Og jeg vet det finnes mange der ute som er interessert i nettopp dette og er kanskje nysgjerrige på hvordan andre klarer å nå målene sine. Og jeg har valgt å være åpen om dette og skrive om det, og da må jeg legge alle kortene på bordet. Denne måten gir meg også motivasjon til å gjøre det bedre for hver uke som går, for nå kan jo alle følge med og se fremgangen min.

Hver mandag fra nå av skal vi se at vekta går ned!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg