LOOK LIKE THE BOMB

Hei på dere! I Haugesund er det nå Sildajazz og det virker som hele Haugesunds befolkning er ute og koser seg i sentrum og nede på kaien. Men jeg, jeg må jobbe. Jippi… Jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde fri akkurat denne helgen, for vi har hatt litt surt vær de siste dagene, men i dag skinner sola og det er varmt i lufta. Skikkelig sommervær! Og jeg har faktisk lyst til å prøve ut dette Sildajazz greiene. Flaut, men jeg har aldri deltatt på Sildajazzen. Og det er vel noe enhver Haugesunder burde få med seg, ihvertfall en gang i livet! Jeg krysser av i kalenderboka for Sildajazzen 2019! Skal du sjekke ut livet på Sildajazzen i Haugesund?

Jeg fikk i det minste lufte meg litt i går kveld/natt. Etter kveldsvakt og litt overtalelse fra noen venninner sminket jeg meg og gjorde meg klar for en liten tur ut på byen. Det ble veldig spontant, så jeg og Andreas hadde ett lite “vors” hjemme hos oss, kun oss to, før vi kom oss til byen hvor vi møtte på flere venner. Det var veldig kjekt, men jeg begynner å kjenne på kroppen at nå trenger jeg å komme tilbake til rutinene og få litt skikk på kostholdet.

Det første jeg gjorde i dag da jeg våknet med Sahara i kjeften var å sende melding til Augusta og si at nå må vi dra oss på trening igjen! Jeg kan ærlig talt ikke huske sist jeg var på trening. Jeg trodde aldri jeg kom til å savne treningssenteret. Altså, jeg savner virkelig å trene. Hadde det ikke vært for at jeg måtte på kveldsvakt i dag så hadde jeg løftet vekter akkurat nå! Mandag starter jeg med blanke ark. Jeg må gi beskjed til PT’en min at jeg er klar for å komme tilbake på trening! I’m gonna look like the BOMB within Summer 2019. Trust me!

Nå har jeg kveldsvakt, så vi snakkes. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg