BLOGGPRAT

Hei hei! Dere lurer kanskje på hvem jeg skulle møte i helgen? Jeg vet, jeg skulle egentlig kommet med dette innlegget på søndag, men som dere kanskje kan tenke dere til så ble det ikke tid til noe blogging resten av helgen dessverre. Jeg var opptatt hele lørdag og måtte jobbe litt ekstra på søndag, så da gikk timene denne helgen!

Hils på Christina! Dere har kanskje sett henne før om du er fra området, eller kanskje dere har lest bloggen hennes. Siden hun hadde ett ærend i byen så tok vi denne fine sjansen til å treffes og bli kjent, snakke litt blogg og slike ting. Hun er ifra Haugesund men bor i Stavanger for øyeblikket. Vi satte oss på kafe MM nede på kaien og hadde oss en god lunsj/middag før vi tok turen videre inn til meg hvor hun fikk se hvordan jeg bor, i mitt flotte roteparadis!

Å treffe andre bloggere på denne måten kunne jeg tenkt meg å gjøre flere ganger! Bli kjent med dem og høre hvordan bloggen deres påvirker hverdagen deres, eller hvordan de jobber med den og hvilket arbeid de legger ned i dette. For det er mye arbeid med blogg, tro det eller ei. Men jeg personlig elsker det. Og det er kanskje derfor jeg står på hele tiden, selv om jeg ikke tjener noen penger på den – enda. Jeg synes det er utrolig kjekt å dele min dagbok med lesere som synes det er interessant å lese det jeg skriver, hovedsakelig om mitt liv, noe som i bunn og grunn er ett (nesten) helt normalt A4 liv med noen ekstra utstikkere innimellom. Det hadde jo vært helt fantastisk om jeg en dag faktisk kunne levd av bloggen min, hatt bloggen som min hovedinntekt. Dette er forresten Christina sin drøm også, så det ble ett engasjert tema som vi snakket om. Siden blogg står så sentrert i begges liv og det er en ting vi har til felles, så ble det naturlig at praten gikk i… du gjettet riktig! BLOGG ♥ ♥ ♥

Blogger du? Legg gjerne igjen en kommentar og link til bloggen din så tar jeg en titt! ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg