TAKK FOR I ÅR, SELJORD

Da var jeg endelig kommet hjem fra tur! Det var rett og slett deilig å sove i sin egen seng etter å ha vært på farten med campingvogn i 10 dager. Vet dere hva jeg faktisk gledet meg mest til? Å vaske huset! Nå har jeg akkurat satt meg ned etter å ha vasket både kjøkken og stue. Nytt sengetøy er lagt på, og en maskin med klær er satt på. Vi skal også ha hunden til mamma og pappa på besøk denne uken, så han er hentet og slapper av her sammen med Kira. Nå kan den normale hverdagen bare komme! 

Tilbake til tema. På onsdag ankom vi Countryfestivalen i Seljord, som var høydepunktet og målet for hele turen. Disse dagene gikk det mye i pølser i brød, pizzabakeren, øl og vin, countrymusikk og sving, latter og noen tårer. Konserter med Gunslingers, Hellbillies og Captain Kane. Jeg fikk danset fra meg til føttene fikk blemmer og sår! Jeg fikk til og med kjøpt meg både chaps og boots og en ny cowboyhatt. Det gikk mye penger på denne uken! Men what the hell, skal vi ikke ha det gøy da!? Gleder meg allerede til neste år, dette er nok en tur som blir en tradisjon fremover.

Hele guttegjengen på rekke og rad ♥

Andreas kler seg opp for kvelden. Chapsene skal på! Det er av og til lettere sagt enn gjort. 

Vi måtte flytte inn og ut av forteltet på lørdagen. Det høljet ned av og på hele dagen. For vått til å sitte ute, for varmt og klamt til å sitte inne. Men hele gjengen tok det med ett smil. Altså, er man på camping så er man på camping! 

Ja, som sagt. Er man på camping så må man tilpasse seg. Jeg kjøpte ett sett med ruller da jeg var i Ullared på shopping. Jeg tenkte dette var en super måte å få flotte krøller på, men jeg endte bare opp med krusete hår som stakk til alle kanter. Slik gikk jeg da i flere timer til ingen nytte..

Tina svinger seg med en forbipasserende! 

Hele 30 grader var det denne uken, så det var herlig å kunne kjøle seg ned i Seljordvannet rett bortenfor campen. 

Prøving og tilpasning av chaps. Jeg var bestemt på at i år skulle jeg ha meg chaps. Det er så stilig, både på gutter og jenter! Jeg kjøpte mine fra Stirling Station, i mørke brunt lær. Det samme med hatten. Jeg skal få tatt noen ordentlig kule bilder med hele settet så får dere se skikkelig! 

TAKK FOR I ÅR, SELJORD ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg