MARBLE DEKSEL

Kall meg gjerne gjerrig, men det er visse ting jeg aldri kjøper i butikk fordi jeg heller foretrekker ett billigere alternativ, som ebay for eksempel! Det finnes så sykt mye billig på ebay som de selger akkurat likt i butikkene, bare til dobbel og gjerne tre ganger dobbelt så dyrt. For eksempel systoff, som jeg bruker mye til hobbyen min. Dette er skamdyrt i butikk, og jeg får minimum 3-4 meter av så og si det samme stoffet på ebay som 1 meter i butikk. Løsvipper er også noe jeg kun kjøper på ebay. Og mobildeksler! I butikk koster de fleste fra kr.99-149,-.

Tenkte jeg ville komme med ett fint tips angående billige mobildeksler. Neida, det er ikke akkurat “Ideal of Sweden”, men prisen er heller ikke i nærheten. Men jeg er ganske fornøyd med mitt siste kjøp innen mobildeksler fra ebay og måtte nesten bare vise dere! Jeg trengte nye deksler ganske sårt for å si det sånn. Halve dekselet mitt var vekke og det var bare den innerste gummi biten igjen. Jeg elsker marble mønster og det er nesten bare det jeg ser etter nå for tiden når jeg leter etter interiør og slikt. Heldigvis snublet jeg over disse superfine dekslene på ebay! Disse dekslene kan du få for 32,- pr stk, gratis frakt! Du finner dem HER ♥ 

Favoritten min er deksel nr 1 ♥ Hvilken likte du best? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg