EN TUR TIL VETERINÆREN

Hei hei! Deilig å kunne starte uken med fri synes jeg. I min turnus på 12 uker jobber jeg kun 2 mandager. Så nesten hver mandag har jeg mulighet til å gjøre litt forberedelser for uken uten å måtte tenke på jobb.  Du vet, handle inn mat, gjøre husarbeid, ærender.. slike ting. 

I dag startet jeg og Kira dagen med ett aldri så lite besøk til veterinæren. Neida, hun er ikke syk. Men hun får en årlig vaksine, hvert år. Siden den er årlig. Haha, anyway. Og i tillegg ville hu mor fikse både flått tablett, tablett mot hoggorm bitt og en time for tannsteinfjerning. Så vims som jeg er tydeligvis klarte jeg å glemme både hoggormbitt-tabletten og glemte å bestille time for tannsteinfjerning. Så da ble det kun flått tablett idag, så får jeg ta det andre i morgen. Er flaut også. Tydeligvis klarer jeg bare å tenke på en ting om gangen. Kira var uansett kjempeflink, og det går bedre og bedre for hvert år med dette stikket som følger med vaksinen. Jeg bruker å gå til dyrlege Bernt Lande (Landen som han er mer kjent for). Er veldig fornøyd med han! Han er hyggelig og flink i det han gjør. Og i tillegg tror jeg han ligger noen hakk billigere i behandlinger enn andre klinikker. Det skal jeg ikke si 100% sikkert siden jeg aldri går noen andre plasser enn til ham, men det er det jeg har hørt. Dyrt er det uansett, men det svir liksom ikke så sårt i lommeboka etter ett besøk hos Landen 🙂 Og hva koster Kira i måneden for meg da? Nesten ingenting! Så de pengene vil jeg gledelig betale for å holde babyen min sunn og frisk. 

Og ja forresten,  jeg har også sjekket opp en ting til hos veterinæren! Men det skal jeg holde litt hemmelig for dere enda litt lenger. Tipper dere ble nysgjerrige nå! Hva tror du det kan være?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg