PIZZA OG SERIE

Hei loves! Håper dere har hatt en fin søndag. Selv har jeg vært på jobb, og nå kom jeg akkurat inn dørene etter å ha kjørt tur på motorsykkel. Det er så gøy. Man får liksom ett adrenalin kick hver gang man gir gass og den spreke brummelyden kan høres fra flere kilometer! Kanskje ikke fullt så gale, men. Likevel. Jeg sitter forresten bare bakpå, jeg har ikke tatt lappen enda. Men som dere kanskje har lest tidligere så skal jeg ta den, og forhåpentligvis får jeg meldt meg på grunnkurset som skal holdes i august. 

Nå skal vi kose oss her hjemme resten av kvelden med både Breaking Bad og Pizzabakeren. Jeg har fri i morgen så da får jeg lov til å være lenge oppe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg