TACOSALAT

Hei på dere! 

Jeg er så heldig at jeg faktisk kan sitte ute i dette fantastiske været og skrive blogg samtidig som jeg er på jobb! Akkurat nå er det veldig rolig her, så da tenkte jeg å benytte anledningen til å dele den enkle oppskriften på den gode tacosalaten jeg hadde i går. Jeg er jo så oppsatt på å være kreativ på kjøkkenet for tiden så jeg bruker fantasien når jeg har tid og krefter til det. 

I går ble det altså tacosalat. Tacosalat med kylling istedenfor kjøttdeig, for å gjøre den ett par hakk sunnere. Brukte også vanlig tortilla chips istedenfor tortilla cheese som vi vanligvis pleier å bruke. Bare stek kyllingen og tilsett tacokrydder som om det skulle være vanlig kjøttdeig. Hakk opp salat, agurk og andre valgfrie grønnsaker. Ha salaten oppi en skål og “pynt” med tortilla chips langs kantene. Press gjerne over litt lime saft over salaten! En dæsj lettrømme og litt tacosaus i midten, legg kyllingen over og den er klar til servering! Jeg glemte å ha på osten, men jaja. Der sparte jeg de kaloriene! Superenkelt og supergodt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg