IDYLLISK

Hei på dere! Innlegg nr to i dag, ikke verst. Tenkte at jeg likevel nå bare sitter og ser på film og slapper av, så kan jeg like gjerne oppdatere litt her. Jeg så virkelig frem til denne dagen, da værmeldingen meldte over 30 grader. Men jeg kan ikke akkurat si jeg er imponert. For det meste har det bare vært overskyet her, varmt, men aldeles ikke varmere enn det allerede har vært i mange dager nå. Men, jeg skal ikke klage! Jeg har herved tatt mitt første bad utendørs i år! Jeg var jo å grillet og badet sammen med kollegaer i dag. Det var kjempekoselig og deilig å kunne nyte været i så flotte omgivelser som det var der! Kira var også med, og hun sprang rundt på egenhånd og utforsket alle hauger og alle sprinkler og kroker. Jeg kommer ikke over hvor fint det var på hytta. Hytta var gammel og full av sjarm. Rundt hytta var det flere små hus, utedo og enormt med sitteplasser. På alle steder var det dekorert med gamle saker og antikke figurer. Ett slikt sted vil jeg også ha, når jeg er voksen og pensjonert og kan ta med barnebarn på hyttetur!

Jeg avsluttet dagen med en liten tur på stranden sammen med Tina, og nå sitter jeg altså og koser meg med filmen “Vann til elefantene”. En nydelig og dramatisk film spør du meg! Jeg lagde meg også en deilig tacosalat til kvelds. Kjenner det har blitt mye grillmat i det siste. Oppskriften tenkte jeg å dele med dere i morgen. Frem til da så ønsker jeg dere en fin kveld videre! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg