INSPO – WALK IN CLOSET

Kommer litt inspiration your way i kveld. Jeg har vært helt tom for energi i dag, så har praktisk talt nesten ikke gjort noen ting. Jeg tok oppvasken før jeg måtte avgårde på kveldsvakt, men that’s it. 

Så siden jeg ikke har noe spennende å skrive om for øyeblikket, så kan jeg heller bidra med litt inspirasjon. Vi har som dere vet bodd i huset vårt nå i ett år. Vi har pusset opp hele øvre etasjen, hvor vi har alt på ett plan. Nedre etasjen som liksom er kjelleretasjen er ikke noe som haster, det skal vi ta etterhvert. Men vi har fortsatt to rom oppe som ikke er helt ferdige. Ett av disse rommene ville jeg bruke som “sminkerom”, men ser at det er lite praktisk når jeg likevel foretrekker å sminke meg på badet. Så jeg er nå usikker på hva jeg egentlig vil med dette rommet. I gangen nå er det liksom som om vi har en åpen løsning inn til ett annet rom hvis du skjønner. En ekstra stor gang. Og det er her jeg har en vill drøm om å lage en slags walk-in-closet, bare det ikke blir ett “closet” men i gangen. Jeg tror det vil gjøre entreen stilig og hjemmekoslig på en gang! 

Som dere kanskje ser på bildene så har jeg utrolig høye tanker om hvordan jeg vil ha det. Kanskje litt for høye i forhold til hva som faktisk er mulig å lage i nettopp mitt hus. Nei, ikke kanskje. Jeg har alt for høye forventninger til hva som er mulig i mitt tilfelle. Men se så fint da! Det er lov å drømme. Og prøve! 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg