LATE DAGER

Været vi har nå i Norge er bare… helt fantastisk! Vi nyter det alle mann, både to og firbeinte, selv om det kan bli litt for mye av det gode for Kira. Hun kommer ut til oss på terrassen i ny og ne, men søker fort skyggen igjen. Vi har døren til terrassen åpen hele veien, slik at hun kan styre på litt selv. Men Kira er så mammadalt og dilter helst etter meg uansett hvor jeg går, at hun glemmer av og til å gå inn og kjøle seg ned. Jeg må be henne om å gå inn til tider for ellers står hun bare å sikler og peser. 

Nå skal jeg snart ta med meg Kira ned til stranden for å bade. Det tror jeg hun setter stor pris på akkurat nå. Augusta blir med også, så vi får se om vi kjøper med oss noe frukt slik at vi kan kose oss litt ekstra mens vi ligger og pleier brunfargen! Jeg har rukket å få en god del farge da jeg har ligget ute i noen timer allerede.Vil minne alle med hunder på å ta forhåndsregler når det gjelder hund og varmegrader! Det er så viktig å holde ett øye med de firbeinte nå som varmegradene smyger seg oppover. Alltid ha vann og skygge tilgjengelig. Og så er det med hunder som med mennesker, noen tåler varmen bedre enn andre så følg med på adferden og oppførselen til hunden. På virkelig varme dager som nå, kan varmen både være plagsom og til og med farlig for noen. 

Nyt dagene, og pass på de firbeinte ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg