SLIK GIKK DET PÅ STEVNET

Hei på dere! Og sorry for at jeg ikke har oppdatert dere mer i helgen. Som sagt i forrige innlegg har jeg vært på dressurstevne i helgen. Jeg har holdt stand der med produktene mine som jeg syr og lager selv, og det har vært noen kjekke dager. På lørdags kveld var jeg og venninnen min ute og kjørte litt i byen, og jeg var ikke hjemme før tidlig neste morgen. Så var det nesten rett til stevnet igjen klokken 11. Og det er egentlig grunnen til at jeg ikke har fått blogget noe om det før i dag. 

Til tross for lite og ingen søvn så har jeg kost meg veldig denne helgen. Jeg har fått vist frem produktene mine, hva jeg tilbyr og hvor det er å få tak i. Jeg har møtt på mange kjekke hestefolk. Jeg har hatt ett salg på noen tusen, noe som er ganske så bra spør du meg! Jeg har tre bestillinger som skal gjøres ferdig i løpet av denne uken, og på toppen av det hele så har jeg fått tilbud om ett samarbeid med en hestebutikk i Kvinnherad! Så nå er det fart på buisnessen! Augusta var med som min hjelper under hele stevnet, hadde nok ikke klart meg like bra uten henne. Alt i alt er jeg storfornøyd med hele opplevelsen!

Jeg har aldri drevet på med dressur selv, men det ser så stilig ut og kjekt å kunne, så jeg håper en dag jeg får muligheten til å lære meg det. I mellomtiden er det full galopp i skog og mark som gjelder for meg! Utrolig mange fine ekvipasjer som deltok i helgen. Bilder av noen lenger nede. 

 

Min trofaste hjelper! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg