100% BLOND

Hei dere! Jeg vet ikke om dere har lagt merke til det, men jeg var jo hos frisøren for ikke så veldig lenge siden. Fikset litt på hårfargen og klippet detEtterveksten kunne ikke skjules lenger og håret trengtes sårt litt stell. Bare se på bildet hvor skjevt håret har vokst! 

Det er morsomt dette med bilder. For på “før”bildet syntes jeg nesten fargen så bedre ut enn på “etter”bildet? Men så satt jeg der i mange timer, og det begynte å bli kveld da jeg tok de nye bildene. Jeg har ikke farget noe annet enn etterveksten, så fargen er den samme som før. Hatt en minicolor i lengdene eneste. Skulle ønske det ikke var så risikabelt å bleike hele håret for jeg higer virkelig etter å bli helt blond. Sånn 100% blond! Nesten platina! Nå har jeg stripet det 2 ganger, og jeg føler ikke jeg blir noe blondere. Men ikke misforstå, jeg er fornøyd med resultatet! Men det endelige resultatet vil jeg skal bli platina blond. Neste gang tror jeg nesten jeg skal be frisøren om å bleike hele håret, for når min egen hårfarge er så varm og fremtredende, og jeg ønsker å være kald så tror jeg det er den eneste muligheten jeg har. Selv om frisøren fraråder helbleking på det sterkeste. Jeg har visstnok delt disse bildene før, men nå ber jeg dere om tips og råd for å få det akkurat slik jeg ønsker det. 

8 kommentarer

Siste innlegg