TO KODER PÅ EN DAG

Hei på dere! Akkurat nå sitter jeg faktisk i morgenkåpa med beina høyt og koser meg med Disneyfilmer. Jeg har brukt dagen i dag på å gå tur og sanke inn to Telltur koder til samlingen. Og selv om klokken bare er halv 5 i skrivende stund så har jeg ikke planer om å gjøre en eneste ting resten av kvelden! Litt blemmer under føttene er nok til at man kan slappe av med god samvittighet mener nå jeg. Augusta var også med på turen, og selvfølgelig hadde jeg Kira med.

Vi gikk først til Ådnafjellet som er en ca.2 timers lang tur tur/retur. Det ligger 126 moh, og stien er merket godt for folk som ikke har gått turen før. Kode nr to hentet vi langs Aksdalsvannet. Begge deler i nærheten av hjemmet mitt. Den siste koden skulle vi egentlig plukke opp i går da vi red tur på hestene. Vi ridde nemlig rundt hele Aksdalsvannet, men siden hestene ble så gira og ville springe hele tiden, så vi glemte å se etter koden. 

Nå har jeg fullført 5 turer i Telltur-listen. Planen er at jeg skal prøve å fullføre alle turene i Friluftsrådet Vest. Det er 12 kommuner i alt, og varierer alt i fra 10 til 17 turer i hver kommune. Jeg har litt jobb foran meg for å si det sånn! Men det er kjekt, og jeg er allerede godt i gang. Sesongen har jo nettopp startet, nå gjelder det bare å holde motivasjonen ved like! Flere som er med på Telltur i år??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg