SMAKEBIT

Hei folkens! Ett kjapt, lite innlegg før jeg må kjøre på kveldsvakt. Bare en dagvakt igjen i morgen så er det jammen meg helg igjen! Kjenner jeg begynner å bli klar til å trene igjen, så mulig det blir ett par økter på EVO til helgen. Det har vært godt å hatt en pause fra treningen, egentlig pause fra alt mulig. Alt har stått på stedet hvil siden morfar forlot oss, men sakte men sikkert bygger jeg meg opp igjen. Jeg har startet med klesvask igjen, og det er jo bra!!?

Neida, fra spøk til alvor. Jeg er kommet tilbake til rutinene, og har motivasjon til å ta i ett tak på prosjekter som har blitt utsatt lenge nok. Taket i gangen har endelig fått noen strøk med maling på seg, så snart er det klart til å henge opp taklampene der. Planlegging av årets ferie er i gang. Planlegging for samarbeidet jeg har med PT. Jeg tenker også hele tiden på å få vasket den bilen! Mye å gjøre. Jeg driver også å redigerer bildene fra photoshooten jeg og venninnen min hadde i forrige uke. Det er ikke akkurat få bilder, så det tar utrolig lang tid. Men kjekt er det! Nei, nå må jeg pakke sakene. Straks avgårde på jobb. Vi snakkes senere! 

En liten smakebit fra photoshooten! Elsker bilder fra skogen, naturen generelt. Neste gang ble vi enige om å huske å ta med både cowboyhatt og rutete skjorte!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg