LA DU MERKE TIL DET?

Vet ikke om dere har lagt merke til det, men jeg har faktisk vært hos frisøren og fikset litt på håret. Det tok sin tid skal jeg si, for når det kommer til frisørtimer så utsetter jeg det så ofte jeg kan. Sikkert ett halvt års tid siden sist? Jeg har kun fikset etterveksten og hatt minicolor i lengdene vel og merke, så jeg blir ikke skuffet om dere ikke så det. Folk i omgangskretsen har ikke sett det en gang, de har ihvertfall ikke kommentert noe! Hehe, ikke noe jeg bryr meg om. Føler det var mer før, at vi holdt utkikk etter noe nytt på folk slik at vi kunne kommentere på det og få personen til å føle seg bra. Eller oss selv. Nå når folk fikser på ting vil de jo helst ikke at noen skal se det! “Har du farget håret? Nei. Bruker du botox? Nei. Har du fikset leppene? Nei!”

Jeg har ihvertfall fikset på håret. Det trengtes noe sårt, bare se hvor skjevt det har vokst ut på “før”bildene! Jeg har stripet etterveksten og hatt minicolor i lengdene. Samtidig vasker jeg det hjemme med Fudge, blåsjampo/lillasjampo, for å få fargen kaldere. 3 timer tok det! Kjempefornøyd, men ønsker inderlig å få hele håret helt blondt til slutt! Men det er en hel prosess, spesielt om man skal unngå å helbleke det, noe frisøren ikke anbefaler. Men akkurat nå nøyer jeg meg med striper. Snart er det sommer og solen varmer, det gjør nok susen for naturlig bleking vil jeg tro! 

Før

Etter

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg