TILBAKE TIL RUTINER

Jeg har ikke vært på trening på to uker. Klesvasken har hopet seg opp. Det samme har oppvasken. Det ligger mer klær på gulvet enn det ligger i skapet. Jeg har spist drittmat og fast food i 14 dager, bokstavelig talt. Pizza, hamburger, McDonalds, kinamat, kaker, snop og sjokolade. De siste ukene har ikke bare påvirket meg mentalt, men de har også tæret på både huset og kroppen min. Jeg har lagt på meg 1 kilo, heldigvis. Jeg følte det var mer, så det var ikke så gale som jeg trodde. Jeg føler meg ganske slapp i hele kroppen så jeg hadde sett for meg at jeg måtte starte fra bunn igjen. I tillegg har jeg hatt kronisk vondt i korsryggen hver morgen, noe jeg håper og tror vil gå over så snart jeg setter i gang med treningen igjen! Jeg sliter meg å få snudd meg i sengen, og jeg klarer knapt å reise meg opp fra senga selv. Og å søke på google gjør det ikke akkurat noe bedre! Jeg satser på det bare er stive muskler som blir bra igjen så snart jeg er tilbake til de gode rutinene jeg hadde. Og jeg begynner i dag! 

En litt sunnere frokost i dag. Yoghurt med musli og havregryn istedenfor lyse baguetter med majones og stekt egg og smør.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg